Zeige Ergebnis 1 bis 2 von 2
    Warp Stalker Benutzerbild von Pearly

Bär/Katzen Skillung

hallo fourm!

ich habe mir eine skillung für einen katzen und bären druiden überlegt (auf einem pvp server):

Feral Combat Talents (30 points)

# Ferocity - 5/5 points
    Reduces the cost of your Maul, Swipe, Claw, and Rake abilities by 5 Rage or Energy.

# Thick Hide - 5/5 points
    Increases your Armor contribution from items by 10%.

# Brutal Impact - 1/2 point
    Increases the stun duration of your Bash and Pounce abilities by 0.5 sec.

# Sharpened Claws - 3/3 points
    Increases your critical strike chance while in Bear, Dire Bear or Cat Form by 6%.

# Feral Charge - 1/1 point
    Causes you to charge an enemy, stopping its movement and interrupting any spell being cast for 4 seconds.

# Feline Swiftness - 2/2 points
    Increases your movement speed by 30% while outdoors in Cat Form and increases your chance to dodge while in Cat Form by 4%.

# Primal Fury - 2/2 points
    Gives you a 100% chance to gain an additional 5 Rage anytime you get a critical strike while in Bear and Dire Bear Form.

# Predatory Strikes - 3/3 points
    Increases your Attack Power in Cat, Bear and Dire Bear Forms by 150% of your level.

# Blood Frenzy - 2/2 points
    Your critical strikes from Cat Form abilities that add combo points have a 100% chance to add an additional combo point.

# Faerie Fire (Feral) - 1/1 point

Decrease the armor of the target by 175 for 40 sec. While affected, the target cannot stealth or turn invisible.

# Heart of the Wild - 5/5 points
    Increases your Intellect by 20%. In addition, while in Bear or Dire Bear Form your Stamina is increased by 20% and while in Cat Form your Strength is increased by 20%.

Restoration Talents (21 points)

# Furor - 5/5 points
    Gives you a 100% chance to gain 10 Rage when you shapeshift into Bear and Dire Bear Form or 40 Energy when you shapeshift into Cat Form.

# Improved Healing Touch - 5/5 points
    Reduces the cast time of your Healing Touch spell by 0.5 sec.

# Nature's Focus - 5/5 points
    Gives you a 70% chance to avoid interruption caused by damage while casting the Healing Touch, Regrowth and Tranquility spells.

# Reflection - 1/3 point
    Allows 5% of your Mana regeneration to continue while casting.

# Improved Rejuvenation - 3/3 points
    Increases the effect of your Rejuvenation spell by 15%.

# Tranquil Spirit - 1/5 point
    Reduces the mana cost of your Healing Touch and Tranquility spells by 2%.

# Nature's Swiftness - 1/1 point
    When activated, your next Nature spell becomes an instant cast spell.

sollte ich vielleicht auf heart of the wild verzichten und statt dessen improved nature's grasp skillen?

Pearly

Iron Dwarf Benutzerbild von headshot
    da mir solche talentbaeume eh nichts sagen und es zu muessig ist, sowas net per reden zu diskutieren, rate ich dir eins:

skill heart of the wild. (:

20% mehr int bringens, zumindest bei mir komme ich so als reiner feral auf 7.100 mana und kann also schon was heilen. (;
    - http://www.heady.de - http://wow.3volution.de - When Fire Rains Down From the Sky, Mankind Will Reap As It Has Sown -